dinsdag, maart 28, 2006

Ciao Cabo Verde


Woensdag gaan we helaas weer beginnen aan de terugreis. Is altijd moeilijk weer afschijd nemen van de familie hier. Ook de eerste weken weer wennen aan de hollands tempo. Per mail kreeg ik een tip om hier een wintersportwinkel te zoeken om een muts, sjaal winterjas en handschoenen te kopen voor in Nederland (het schijnt koud te zijn).

Ikzelf heb twee dingen gemist de afgelopen 5 weken, dagverse halfvolle melk en het nieuws. Ik heb geen idee wat er de afgelopen 5 weken in de wereld is gebeurd(alleen dat Milosovich dood is en in Nederland de winter eindelijk is begonnen).

Livramento heeft niks gemist.

Woensdagavond beginnen we met de reis via Praya, Parijs hopen we doderdag in Amsterdam terecht tekomen, maar je weet nooit hier hoe het loopt.

Als ik thuis ben ga ik nog wat foto´s publiceren hier op de weblog (het internet is te traag hier).

Ciao, Sao Vicente, Hello Again Holland,

Ronald en Livramento

1 opmerking:

Peto zei

ha die ronald,

half volle melk? je bedoeld 84301!
ik bel al weer een beetje in de stemming aan het raken voor mijn werk bij inversco! al ben ik maandag gelijk al vrij :-)

we komen op de zelfde dag aan op schiphol! ik ben daar om 9.20 lokale tijd en jullie?

tot volgende week!

grt. Peter